Вхід

Реєстрація
Головна
 
Персональний сайт вихователя        Перекіпського НВК  
 ім. Героя Радянського Союзу Дмитра Погодіна Валківської районної ради Харківської області
Танько Тетяни Миколаївни
 
Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 23

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Додаток 2

Табличка дидактичних ігор проведених в період з вересня по жовтень 2015 року

Вересень

№ гри

Дитячий садок зустрічає малюків

 

 

                          Мета

              Хід гри

 

1

«Знайди числа-сусіди»

Вчити називати попереднє і наступне число для кожного числа натурального ряду в межах 10.

У кожної дитини картка з зображенням кіл (від 1 до 10) і набір з 10 карток з колами (від 1 до 10). Вихователь пояснює дітям: «У кожного числа є два сусіда-числа: молодше менше на один, вона стоїть попереду і називається попереднім числом; старше більше на один, вона стоїть попереду і називається наступним числом. Розгляньте свої картки і визначте сусідів числа». Діти знаходять попереднє і наступні числа до зображеного на картці числа кіл і закривають порожні квадрати карткою з певною кількістю кіл.Після виконання завдання діти пояснюють: яке число попереднє та наступне до зазначеного числа у низ на картці і чому ці числа стали сусідами.

 

2

«Майструємо геометричні фігури»

Розвивати вміння конструювати геометричні фігури за словесним описом і перерахуванню характерних властивостей.

Вихователь читає вірші про геометричні фігури ,а діти роблять геометричні фігури за словесним описом вихователя. Діти складають фігури і називають їх особливості і відмінності від інших.

 

3

«Класифікація»

Формувати вміння узагальнювати, будувати узагальнення на відведеному матеріалі.

Дано п'ять слів. Чотири з них об'єднані загальною ознакою; п'яте слово до них не підходить. Знайдіть це слово.

Наприклад : (1) дощ, сніг, опади, град, іній (опади)

2) дуб, вільха, береза, дерево, тополя (дерево)

3) молоко, сир, кисле молоко, м'ясо, сметана (м'ясо)

4) гіркий, гарячий, кислий, солодкий, солоний (гарячий)

5) футбол, волейбол, хокей, плавання, баскетбол (плавання)

 

   4

«Де виріс грибочок? »

Вчити вмінню орієнтуватися на площині (по рядочкам), використовуючи в мовленні поняття: на верхньому рядочку зліва, на верхньому рядочку справа, на верхньому рядочку посередині і т. п.;

Дітям роздані листочки розміру А4(полянка),де діти за словесною вказівкою вихователя знаходять місце де виріс грибочок.

 

  5

«Жив - був кружечок»

Вчити дітей порівнювати предмети за величиною (розмір, довжина, висота, ширина), використовуючи слова: ширше - вже, довше - коротше, вище - нижче, більше - менше.

Вихователь розкладає картки в хаотичному порядку картинками догори, бере одну картку і просить дитину відшукати ще 2 з тими ж геом. фігурами, але іншого розміру. Дитина порівнює зображені фігури за розміром, використовуючи поняття «більше, менше».

 

Вересень

№ гри

Пізнаємо себе і навколишній світ

 

 

                          Мета

              Хід гри

 

1

«В ліс за грибами»

 

формувати у дітей уявлення про кількість предметів «один - багато», активізувати в мові дітей слова «один, багато».

запрошуємо дітей в ліс за грибами, уточнюємо, скільки грибів на галявині (багато). Пропонуємо зірвати по одному. Запитуємо у кожної дитини, скільки у нього грибів. «Давайте складемо всі гриби в кошик. Скільки ти поклав, Саша? Скільки ти поклав, Міша? Скільки стало грибів у кошику? (багато) скільки грибів залишилося у вас? (жодного).

 

2

«Назови одним словом»

Розвивати вміння називати геометричні фігури одного виду узагальнюючим словом

Перед дитиною викладаються 4 карточки з зображенням геометричних фігур одного виду.Дитина повина назвати фігури одним словом

 

3

«Що змінилося?»

 

розвивати уважність і логічне мислення та пам'ять

Педагог пропонує дітям – ви закриваєте очі, я приберу один квалрат, а ви скажете, який саме квадрат я прибрала: великий чи може маленький, червоний чи жовтий. Пізніше коли діти будуть гарно знайомі з грою, можно приберати по 2 геометричні фігури.

 

   4

«Що,Де?»

Вправляти дітей в правильному положенню речей по відношеннюдо них, розвивати вміння орієнтуватися в просторі.

Гра проводиться в колі,вихователь кидає м'яч почерзі кожній дитині задаючи питання,наприклад «де стіл?»,дитина має відповісти де саме він знаходиться по відношенню до неї , наприклад «позаду мене».

 

  5

«Жучки на аркушиках»

формувати вміння дітей порівнювати дві групи предметів на основі порівняння, встановлювати рівність і нерівність двох множин.

Вихователь говорить: «Діти, подивіться, які гарні жучки. Вони хочуть з вами погратися, ви станете жучками. Наші жучки живуть на листочках. У кожного жучка свій будиночок - листочок. Зараз ви будете літати по галявині, а за моїм сигналом знайдете собі будиночок - листочок. Жучки, летіть! Жучки, будиночок! Всім жучкам вистачило будиночків? Скільки жучків? Скільки листочків? Їх порівну? Як ще можна сказати? Жучкам дуже сподобалося з вами грати.»

 

 

Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Грудень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  • Copyright MyCorp © 2025
    uCoz