Заняття з логіко-математичного розвитку(старша група)
ТанькоТ.М.,вихователь Перекіпського НВК(дошкільний підрозділ), Валківської міської ради
Валківського району Харківської області.
Тема: Казковий потяг
Завдання: продовжувати закріпляти вміння дітей лічити в прямому та зворотному порядку; закріпити знання частин доби та асоціації з ними; продовжити вчити орієнтуватися в просторі та в сторонах (право/ліво/ посередині/над/під/); розвивати дрібну моторику рук, уяву, увагу, мислення; виховувати комунікабельність; заохочувати займатися математикою.
Матеріал і обладнання : різнокольорова доріжка з цифрами, д/г «Частини доби», числовий ряд від 1-10.

Інтегроване заняття (художньо-продуктивна діяльність, пізнавальний розвиток) (старша група)
ТанькоТ.М.,вихователь Перекіпського НВК(дошкільний підрозділ), Валківської міської ради
Валківського району Харківської області.
Тема : «Зимуючі птахи»
Завдання :
-закріпити знання дітей про зимні явища в природі ,а також про зимуючих птахів та їх спосіб життя і харчування в холодну пору року.
-продовжити вчити відповідати повними реченнями, та відгадувати загадки.
-закріпити вміння правильного користування пензликом та фарбами, навчити новому прийому в аплікації із рваних частин паперу, та нетрадиційному прийому в малюванні- малюванню лодонями.
-розвивати дрібну моторику рук, уяву , увагу, мислення.
-виховувати дбайливе ставлення до матеріалу з яким працюєш та вміння співпрацювати в колективі та бажання займатися художньо-продуктивною діяльністю.
Матеріал і обладнання : пензлики, фарби чорного та червоного кольорів, серветки, смужка блакитного паперу, пластилін червоного кольору, досточки для ліплення, клей.

Інтегроване заняття (художньо-продуктивна діяльність, пізнавальний,мовленнєвий розвиток) (старша група)
ТанькоТ.М.,вихователь Перекіпського НВК(дошкільний підрозділ), Валківської міської ради
Валківського району Харківської області.
Тема : «В гостях у білочки»
Завдання :
-закріпити знання дітей про життя диких тварин взимку;
- продовжувати вчити описувати на даному занятті білочку та особливості її харчування та життя під час холодної пори року;
- вчити відгадувати тварину за описом;
- продовжувати відрізняти мовні звуки від немовних, закріпити знання дітей про голосні звуки, та формувати вміння складати склади.
- розвивати логічне мислення,мовлення , уяву, увагу, терпимість а також дрібну моторику рук;
- закріпити правила користування матеріалом для малювання а також постави під час заняття;
- виховувати любов до живої природи а також цікавість і інтерес до занять з художньо-продуктивної діяльності.
Матеріал і обладнання: білий папір А4,пензлики,серветки,стаканчики з водою, підставки під пензлики, картинка білочки, художнє слово, фарби помаранчевого кольору і фломастери зеленого та коричневого і чорного.

Інтегроване заняття (художньо-продуктивна діяльність, логіко-математичний розвиток) (старша група)
ТанькоТ.М.,вихователь Перекіпського НВК(дошкільний підрозділ), Валківської міської ради
Валківського району Харківської області.
Тема : «Зимові розваги»
Завдання :
-сформувати уявлення про додавання як об'єднання груп предметів;
-ознайомити зі знаком «+»;
-закріпити знання про розмір предметів та порядкову і кількісну лічбу;
-закріпити знання дітей з понять велечин, порівняння ширини предметів;
-закріпити знання про зимові явища та розваги взимку;
-розвивати увагу, мислення, уяву та дрібну моторику рук;
-виховувати поважне ставлення до товаришів та інтерес до занять з художньо-продуктивної діяльності та математики.
Матеріал і обладнання: фланелеграф, цифри 0-10, знак «+», художнє слово, геометричні фігури, клей,ножиці, папір А4, кольоровий картон, вата.

Інтегроване заняття (художньо-продуктивна діяльність, логіко-математичний розвиток) (старша група)
ТанькоТ.М.,виховательПерекіпського НВК(дошкільний підрозділ), Валківської міської ради
Валківського району Харківської області.
Тема : «Зайченята»
Завдання :
-формувати вміння знаходити склад числа 3 шляхом об'єднання групи предметів;
-вправляти в умінні співвідносити число та кількість предметів;
-закріпити знання про геометричну фігуру трикутник;
-продовжувати формувати уміння орієнтуватися у просторі;
-формувати вміння правильного користування з ножицями;
-розвивати уяву, увагу, логічне мислення, дрібну моторику рук;
-виховувати терпимість і охайність.
Матеріал і обладнання:прямокутники з білого паперу, фломастери різнокольорові, трикутник картинка, клей, серветки, художнє слово, ножиці.







